AM Home

Kako cete docekati 21. vek i kakva otkrica u astronomiji ocekujete

anketa

Pitali smo....

dr Miroslava Filipovica

Decenijama govorimo o 21. veku kao novom dobu, dobu visoke tehnologije, dobu u kome ce se resiti mnogi problemi koje nauka stavlja pred sebe. Itd. Kako dozivljavate dolazak tog 21. veka, sta od njega ocekujete i kako ste ga docekali?

Pa verovao ili ne ne dozivljavam ga, a bogami i ne znam sta da ocekujem... Previse ima kontraverze i najlakse je odgovoriti sa prosto - SVE JE MOGUCE!!! Sa ovim odgovorom sigurno necu pogresiti... Znas kako... za sve sto smislis uvek mozes naci dobar kontra-argument!

A docekao sam ga u krugu familije na steni koja sa jedne strane gleda okean u pravcu Novog Zelanda a sa druge na Sidnejsku luku tj. cuvenu Sidnejsku Operu

....Ali posto svi mi volimo da 'mastamo' onda cu dozvoliti sebi isto...

Nauka buducnosti/sadasnjosti je GENETIKA i MIKROBIOLOGIJA... svi ostali ce tek po razvitku istih imati vajde... do tada 'malim' sporim koracima osvajacemo tek po nesto ne-epohalno!

Kakav razvoj astronomiji predvidjate u novom veku? Mozemo li ocekivati spektakularna otkrica (koja).
Pa u sledecih 50 godina mislim da nece biti toliko blistavo... tek tamo krajem ovog novog veka mozda se nesto i promeni... Sledecih nekoliko desetina godina je rezervisano za politiku a to znaci da od astronomije nema vajde! Ili bar male vajde... U tom razdoblju mislim da nece biti spektakularnih otkrica. Bar ne na onom nivu na kom bih ja to rastumacio kao SPEKTAKULARNO!

Kako izgleda Deda Mraz u Australiji i po cemu se jos razlikuje  od evropskog?

Ma isto jedino sto mu je ovde jako vruce i bolje je placen zbog toga... znas povreda na radu...