Pisma

Pisma   Pisma   Pisma   Pisma   Pisma   Pisma   Pisma

Astronomija i mediji

Vala bas... kakve se sve gluposti mogu procitati u novinama i cuti na radiju i televiziji, to je stvarno da se covek zaceni od smeha i da tako zacenjen umre (ima li lepse srmti od te?).

Verovatno su nasi mediji pod uticajem Holivuda i celokupne filmske indtusrije. Na srecu (ili zalost), odgledao sam skoro sve SF filmove, u kojima pojedinci spasavaju svet od meteora, kometa, vanzemaljaca, zaustavljenog Zemljinog jezgra i sl. Ti filmovi su odlicna relaksacija za one koji nemaju ni ono znanje iz osnovne skole sto se tice fizike i matematike. Mi koji se razumemo u fiziku i matematiku, gledajuci takve filmove, citajuci novine i gledajuci pojedine emisije, umesto da se razodonodimo, mozemo jedino da dozivimo nervni slom nervirajuci se od kolicine gluposti koja se plasira. Kada bi tako lako neki matematicki i fizicki zakoni mogli da se zanemare kako se to radi na televiziji, covek bi vec odavno posetio susedne, a mozda i one dalje galaksije (na Titan bi verovatno isli posle nedeljnog rucka, a u ponedeljak bi vec bili kod kuce spremni za novu radnu nedelju). Takodje i kolicina gluposti koja se moze procitati u novinama i cuti na radiju i televiziji, kao sto je to g- din Penjivrag citirao u vezi pomenutih medija... stvarno je zadivljujuca... Sto bi moj kum rekao: "Divim im se do imbecilnosti" :)