Društva

dob.jpg (138135 bytes)
pw04.jpg (98474 bytes)
pw09.jpg (115833 bytes)
Sa prošlogodišnjeg kampa.

Međunarodni astronosmki kamp za mlade (International Astronomical Youth Camp - IAYC) 2006. će se održati u "Rekreacni areal Tremesek". Smeštaj se nalazi u mirnom okruženju šume 3 km od sela Tremesek u Olomouc oblasti u severoistočnom delu Češke republike. Smeštaj je rekreacionih namena koji se nalazi na 521 m nadmorske visine u delu Low Jeseiniki mountains (verovatno Niže Jeseniki planine). Najbliži gradovi su Oskava (7 km) i Sumprek (16 km od kamp kuća).

IAYC je međunarodni kamp za mlade čiji učesnici dolaze iz, otprilike, 20 različitih zemalja. Kao učesnik, radićete (ne fizički:)) tri nedelje u jednoj od osam grupa - zajedno sa drugim vršnjacima - na astronomskim projektima. Projekti su mešoviti - od noćnih osmatranja do teoretskih problema, u zavisnosti koja su vam interesovanja. Radne grupe će predvoditi mladi istraživači (naučnici) iz tima IAYC. Na ovom kampu 2006. biće vam ponuđene radne grupe koje se bave sledećim temama:

Astrofotografija, Obrada podataka, Matematička fizika, Simulacije u astronomiji, Svemir visoke energije, Jednostavna astronomija, Objekti Sunčevog sistema i Fizika u astronomiji.

igre

Osim astronomskog progama, postoje i mnoge neastronomske aktivnosti kao što su grupne igre, sportski događaji, pevačke večeri, jahanje, i ekskurzija. Pošto je ovo međunarodni kamp, jezik koji se koristi tokom kampa je engleski. Trebalo bi da možete i da želite da pričate engleski tokom provedenog vremena u kampu. Nije potrebno da engleski pričate tečno.

smeštaj

Smeštaj u IAYC 2006. će biti veoma prijatan hotel pod nazivom "Rekreacni areal Tremesek". U ponudi je puno mesta za sve učesnike i radne grupe. Poljana blizu smeštaja može se koristiti za osmatranja. Lokacija obećava odlične osmatračke uslove. Imaćete i mračnu sobu - za razvijanje filmova.

Svi od 16 do 24 godine koji mogu da komuniciraju na engleskom mogu da učestvuju na IAYC 2006.

Cena je 450 EUR. Za zainteresovane osobe koje nisu u mogućnosti da plate kamp, biće omogućeno nekoliko gratis-a.

informacije