Priče sa liste

Geološka vremenska skala

priče sa liste
Kako su nestali dinosaurusi

Preuzeto sa mailing liste ad_loznica

Prethodna | 1 | 2 |

Mnoge stvari meni nisu nimalo jasne u ovom "novom istraživanju" i ovoj teoriji.

Kao prvo ovi naučnici tvrde da su kičmenjaci koji su se nalazili pod vodom preživeli udar asteroida zbog toga!!!!!

Ja koliko znam voda, odnosno okeani i mora su takođe bili puni reptila, "rođaka" dinosaurusa. Kako i zašto onda notosaurusi, pleziosaurusi, pliosaurusi, ihtiosaurusi, mososaurusi i mnogi drugi vodeni reptili nisu preživeli kada su se i oni nalazili ispod vode???????

Zašto je voda zaštitila krokodile i kornjače a nije zaštitila ove reptile? A te iste kornjače su bile hrana ovim reptilima.

Sa druge strane opet oni tvrde da su i vodozemci preživeli. Zar u svakoj ekološkoj katastrofi vodozemci nisu prvi koji stradaju? Zar u zagađenoj reci žabe ne uginu prve i to možda pre nego li i ribe? Kako su onda žabe preživele "nuklearnu zimu" i mesece a možda čak i godine bez sunčeve svetlosti?

A opet šta je sa dinosaurusima kao Lesotosaurus? Ova vrsta dinosaurusa je bila manja od jednog metra i što je još zanimljivije za njih je dokazano da su živeli pod zemljom u dubokim rupama.

Oni tvrde da je udar asteroida spržio sve "velike" dinosauruse. A šta je sa malim dinosaurusima? Veliki dinosaurusi možda nisu imali potrebu za adaptacijom i skrivanjem, što verovatno važi za Tiranosauruse, ali mali dinosaurusi veličine ispod metra i mnogo manji su se sigurno skrivali od velikih dinosaurusa isto kao i sisari jer su i te kako imali potrebu za preživljavanjem kada su takođe služili kao hrana velikim teropod-mesožder dinosaurusima.

Neke male vrste dinosaurusa, pogotovu koje su se hranile biljkama su se isto kao i sisari sakrivali i živeli u rupama, jazbinama i pećinama. Kako i zašto onda i oni nisu preživeli kada su bili pod zemljom?

Po meni, ova nova teorija je mnogo "šuplja".

Pozdrav svima.