Svemir unutar oblasti od 250 svetlosnih godina

The Solar Neighborhood
Zoom In Contents page Zoom Out
* Broj zvezda unutar oblasti od 250 svetlosnih godina = 260 000

Nekoliko reči o mapi

Ova mapa predstavlja šemu 1500 najsjajnijih zvezda unutar oblasti od 250 svetlosnih godina. Sve ove zvezde su mnogo svetlije od Sunca i većina se može videti golim okom. Približno jedna trećina zvezda vidljivih golim okom leži u oblasti od 250 svetlosnih godina, mada one predstavljaju samo mali delić naše galaksije. .

Dopunske mape
A map of solar neighborhood stars Postoje 133 zvezde vidljive golim okom u krugu od 50 svetlosnih godina od nas, i ovde se nalazi mapa koja ih sve prikazuje.
A Skyglobe Ova stranica sadrži neke šablone koje možete odštampati i spojiti lepkom, da bi ste dobili Nebeski "globus" sastavljen od 26 stranica, koji pokazuje sve zvezde vidljive noću golim okom.
Podaci i katalozi
Stellar Classification Ovde se nalazi sažet dijagram koji prikazuje većinu različitih tipova postojećih zvezda zajedno sa nekim osnovnim podacima o veličinama, masama, temperaturama itd. za svaki od ovih tipova.
The HR Diagram Svaki od glavnih tipova zvezda ima svoje mesto u Hertzsprung-Russell dijagramu, koji predstavlja šemu odnosa sjaja zvezde naspram njene boje.
A list of the Brightest Stars Ovo je spisak 300 najsjajnijih zvezda sa njihovim udaljenostima uzetim iz  Hipparcos kataloga